Reguliarus metalo kondicionieriaus TURBO naudojimas užtikrina:
- variklio galios padidėjimą;
- kompresijos padidėjimą;
- triukšmo ir vibracijos sumažėjimą;
- tepalo sąnaudų sumažėjimą;
- automobilio dinaminių charakteristikų pagerėjimą;
- kuro sąnaudų sumažėjimą;
- apsaugą nuo variklio nusidėvėjimo;
- „šaltojo užvedimo“ pagerėjimą;
- kenksmingų išmetamųjų dujų sumažėjimą;
- variklio darbo palaikymą net visiškai ištekėjus tepalui.
Apvali daugiaatomė С60 molekulė buvo pavadinta FULERENU (žymaus amerikiečių architekto B. Fulerio, pasiūliusio statyti ažūrines, kupolo formos konstrukcijas iš penkiakampių ir šešiakampių, garbei). Tokių molekulių egzistavimas buvo nuspėtas dar 8-tajame praeito šimtmečio dešimtmetyje, tačiau jos aptiktos tik 1985 m., o jau 1996 m. fulerenų atradimas buvo apdovanotas Nobelio premija chemijos srityje.
Nuo to laiko šios stebuklingos molekulės rado pritaikymą daugelyje mokslo ir technikos šakų. Nuošalyje neliko ir tribologai (tribologija – mokslas apie trintį): ši graži ir unikali molekulė pasirodė esanti idealiu rutuliuku! Tokie rutuliukai tepale visiškai apsaugo nuo slydimo trinties. Slydimo trintis visada pavirsta riedėjimo trintimi, o tai reiškia, kad trinties koeficientas sumažėja 1000 kartų!. Kadangi sumažėja kenksminga trintis, sumažėja ir nusidėvėjimas – pavyksta sustabdyti mechanizmo senėjimą! Savo tankiu ir tvirtumu fulerenai aplenkia deimantą, t.y. С60 molekulė gali atlaikyti milžiniškas apkrovas. Tepalo plėvelė, kurioje yra metalo kondicionieriaus TURBO, tampa žymiai atsparesne, ir dabar, net esant per didelėms perkrovoms, išvengiama besitrinančių detalių sąlyčio.
Be to, metalo kondicionieriuje TURBO yra atidžiai apgalvotas cheminių junginių paketas, dėl nusidėvėjimo kompensacijos leidžiantis maksimaliai realizuoti nesidėvinčios trinties ir mazgų bei mechanizmų remonto be išardymo principus. Tokiu būdu, specialiai į TURBO formulę įtrauktos paviršiaus ir cheminės aktyvumo medžiagos (PAM ir ChAM) leidžia sulaikyti fulerenus trinties vietų paviršiuje labiausiai apkrovos veikiamose zonose.
Naudojimas:
Įpilti į pašildytą variklį per tepalo pildymo angą santykiu: vienas butelis (125 ml) 3-5 litrams variklio tepalo. Optimali koncentracija – 3 tepalo tūrio. Leistinas perdozavimas – 50 (t.y. iki 4,5 tepalo tūrio).
Pastabos:
Preparatas turi švelnių plaunamųjų savybių, padedančių pašalinti koksą nuo žiedų.
Norint pasiekti geriausią poveikį, naudoti reguliariai, kiekvieno tepalo keitimo metu.
Užtikrina iki 2-4 kartų didesnį variklio atsparumą susidėvėjimui, ridą be kapitalinio remonto – daugiau nei 300 000 km (reguliariai naudojant nuo įdirbimo (įvažinėjimo) momento).
Pakuotė:
125 ml – plastikinis butelis (užsak. nr. XB 40060)
Xado nuolaida
Atominis metalo kondicionierius XADO Maximum 1 Stage galite įsigyti pigiau pirkdami kelis Xado produktus iš karto. Šis produktas dalyvauja Xado nuolaidos programoje. Plačiau skaitykite čia.
Papildoma informacija: Kodėl Xado yra naudingas Jūsų automobiliui?
Xado nuolaida
Xado gelis revitalizantas ginklų vamzdžiams galite įsigyti pigiau pirkdami kelis Xado produktus iš karto. Šis produktas dalyvauja Xado nuolaidos programoje. Plačiau skaitykite čia.
Papildoma informacija: Kodėl Xado yra naudingas Jūsų automobiliui?
Xado atsiliepimai
Mūsų klientų atsiliepimų puslapyje galite rasti informaciją apie mūsų aptarnavimą, pirkėjų patirtį su Xado produktais ir kitą informaciją. Skaitykite čia.